حتی اگه بگی: نگو...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

بازم می گم فدات  بشم، حتی اگه بگی: نگو

هفته ها چشم برات می شم، حتی اگه بگی: نگو

بازم تو قلبم  جات می دم، زل می زنم به عکسمون

می گم که من عاشقتم، حتی اگه بگی: نگو

می دونی  در بدر می شم، وقتی باهام قهر می کنی؟

بدون تو تنها می شم، حتی اگه بگی: نگو

تو رو،  رو چشمام می زارم، شبها به یادت می خوابم

تو بهترین من شدی، حتی اگه بگی: نگو

زندگی بی تو یعنی چی؟ می شه واسم  معنی کنی؟

مگه می شه از تو گذشت؟ حتی اگه  بگی:  نگو

خوب می دونم بزرگی و، منم یه دنیا کوچیکم

سایه تو  رو سرم بزار،  حتی اگه بگی: نگو

تو این دو روز زندگی امید موندنم شدی

با تو قشنگه زندگیم، حتی اگه  بگی: نگو

وقتی نگاهم می کنی  با اون چشای خوشگلت

عشقو بهم نشون می دی، حتی اگه  بگی: نگو

می خوام که فریاد بزنم اسمتو دم به دم عزیز

دوسِت دارم، دوسِت دارم، حتی اگه  بگی: نگو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:14 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com